Optiek Dumont

Bij Optiek Dumont staat de klant centraal. Het streven naar uiterste tevredenheid bij onze klant, door het bieden van meerwaarde voor hem of haar, op gebied van visuele correcties en uiteraard ook “het mooi vinden” door de klant van de visuele oplossing, geeft ons de grootste voldoening, elke dag opnieuw. We werken dan ook “cliënt oriented” en niet “brand oriented”.

Daar de klant bij ons centraal staat, dienen we dan ook de focus te kunnen zetten op ieder specifieke type klant, die we voor ons hebben. Dit om hem, of haar, nog beter te kunnen begrijpen, in functie van zijn of haar concrete behoeftes, met als doel: steeds de meest passende oplossing te vinden voor die klant.

Om nu beter inzicht in te kunnen krijgen in deze verschillende types van klanten, en om hiermee optimaal te kunnen mee omgaan, in functie van het invullen van hun concrete behoeftes, schakelden we Olivier Beyls in, van OBS Consult. Hij lichtte ons op een zeer dynamische, gedreven en gepassioneerde manier toe, welke de verschillende klantentypes zijn, met elk hun specifieke wensen, die je uiteraard nog dient te verfijnen via een goeie vraagstelling. Het werkte zo aanstekelijk, bij ons allemaal, dat we het direct zijn gaan toepassen! Met zeer positieve resultaten als gevolg! De opleidingen van OBS Consult zijn dan ook, naast energy boostend en instant bruikbaar, absoluut sales boostend!

Een aanrader!

www.optiekdumont.be

Wenst u meer info?

Heeft u vragen over onze manier van werken bij deze referentie? Wenst u graag wat meer info over een praktijkgerichte salesopleiding of een praktijkgerichte salestraining? 

Neem volledig vrijblijvend contact op met Olivier Beyls