Optimize & boost your sales

Via onze sales opleidingen, trainingen en begeleiding leren verkopers iedere saleskans die ze krijgen, zo optimaal mogelijk om te zetten in een effectieve verkoop. 

Onze sales opleidingen, zijn zeer praktijkgericht d.w.z.:

Ze zijn instant bruikbaar: onmiddellijk na de gevolgde opleiding kan men de aangeleerde zaken direct beginnen toepassen.

En ze zijn tailor-made: de opleiding gaat over uw product dat u verkoopt, uw klanten en uw commerciële medewerkers.

Onze sales opleidingen behandelen die aandachtspunten waarop u de klemtoon wenst te leggen, rekening houdend met uw salesketting als geheel = de globale benadering van onze sales opleidingen.

De opleidingen en trainingen kunnen zowel in groep als individueel gevolgd worden. De begeleiding gebeurt individueel, via persoonlijke coaching. Alle sessies kunnen zowel in uw bedrijf, als in ons eigen trainingscenter, georganiseerd worden.

Verkooptechnieken

Verkooptechnieken

Bij OBS Consult worden u verschillende verkooptechnieken bijgebracht om iedere saleskans die men krijgt, deze zo optimaal mogelijk om te zetten in een effectieve verkoop.

Succesvol netwerken

Met deze opleiding worden u technieken bijgebracht over hoe u (nog) efficiënter kunt netwerken, zodat ieder netwerkmoment een tastbaar(der), effectief resultaat kan opleveren.

Leren coachen

Leren coachen

Deze opleiding focust op een positieve mindset bij uw medewerkers, om hen zo autonoom mogelijk, gericht op uw einddoelen, efficiënt en goed te laten presteren.

Persoonlijke coaching

Persoonlijke coaching

Met persoonlijke coaching besteden we bijzonder veel aandacht aan de positieve ingesteldheid van de sales-medewerker met als doel zijn of haar talenten optimaal te benutten.

tips & tricks

Het closingmoment van een deal kan je zien en horen, daarom: kijk en luister goed naar uw klant tijdens uw verkoopsgesprek

Commercieel succes  = Kennis x Positieve spirit x Efficiënte arbeid

Een closing gebeurt niet uit zichzelf, je moet hem VRAGEN

Je kreeg 2 oren en 1 mond, als goeie verkoper gebruik je ze best in die volgorde

Verkopen begint pas echt wanneer de klant neen zegt, een voorlopige neen is dus niet per definitie een definitieve neen…

Een gemiste verkoop is geen ramp, het is veel erger niet te weten WAAROM je die kans miste.

Indien je de oorzaak kent, is deze neen, een stap dichter bij een volgende ja.

obs consult